03 June 2009

sukasuki shopped, SUPERB NASI GORENG and a nice+comforting pillow talk surely can lead to a long lasting smile =)

(perasaan puas)...... teruja sungguh 2 hari ini. semalam pagi2 lagi dah bangun semangat nak besiap nak pegi rumah liza. first time, ye first time nak pegi ni. liza dah bepuluh kali datang sini aku je tak pegi2 lagi umah die. so, leh imagine betapa terujanye aku? hehe.

liza amik kat midvalley sebab aku taktau camne nak gi umah die. makanya bile dah sampai midvalley tu dah tentu2 lah akan round2 shopping2 makan2. satu masalah kalau dengan liza nih, semangat membeli dan memberi duit kat casheir aku datang cam tak pernah datang. melampau gila. tapi tahniah la kepada saye kerana berjaya hanya beli satu kasut je. haha ade sebab kenape satu je tu. lenkali aku cite. liza plak dua handbag satu kasut, die kate TERbeli. ter ek makcik? ngahaha.

dah habis semua kul 5 kami pun bergerak balik umah liza kat kg kerinchi. bes area tu. semua ade. dekat2 je. cube tengok kat seroja ni ade ape? kedai uncle kt delima tu lah satu2nye harapan. setakat nak 'ok lah asalkan ade' boleh laa.. lagi satu, lift kat blok uma die laju gilos. naik tingkat 7 same dengan naik tingkat 2 seroja. kagum jap aku. walaupun ade lah bunyi2 pelik gak kat lift tu kan liza. haha.

sape kenal liza mesti dah boleh agak dah rupe umah die camne. gile la kemas n bersih walaupun cam sangat banyak barang. semua teratur je. aku nak letak tudung pun pikir banyak kali 'mane la aku nak letak ni'. ngeh.

part paling best skali... jeng3, liza masak untuk aku! haha bahagia tul. nasi goreng. superb sedap wa cakap luu~ banyak gile aku makan. konon2 masih nak control diet nak makan sikit je. ughh hilang tah gi mane sume, aku tokleh stop makan. =D


nampak kale cam biase kan? meh try dulu.
tagline faveret: 'sekali cube nak lagi...' =D

bile dah malam, mase untuk pillow talk pun bermula. dari a sampai z sume keluar. perasaan yang cam macam ko dapat jerit sekuat hati atas bukit kat padang MRSMKK. sape penah buat die mesti boleh imagine. best amat...
sampai lah masing2 tertido taktau kul bape. bile dah dekat2 pagi tu sejuk gile keje tarik selimut liza je. lepas subuh dua2 pengsan balik sampai kul 10. feeling bangun pagi yang muke dua2 senyum tak dapat den nak describe. ah seronok lah kesimpulannye.

huhuk tetibe je aku dah kene gerak balik shahalam harini. T_T. sedeyh. tapi hepi. aku dapat perfume and shampoo and conditioner. die dah tak minat gune so kasi aku lak try. ni lah untung ade besfren. bff kongsi everything. kalau datang sehelai sepinggang pun ok je takde hal lah. yang dalam tu bawak lah kan.


noor shazliza maksom & syafiza ramadhan

#baki: oit, makan ubat.

3 comments:

lizabaik said...

hohoho.....yela nnt aku mkn ubt....aku nk balik kg nih...thanks sya....

Anonymous said...

hari tu aku pon g jumpe kawan aku gak.... tapi ko jumpe kawan kene kuar dr uitm, aku plak nk jumpa kawan, setinggan la kat uitm ... aku tau ko xminat nak tau... tp aku pon happy gak so aku still nak gtw...

pensukebulan said...

liza: aku pun balik uma weyh. =D

just_me: hehe mmg hepi. hmm lg satu..aku bkn dak uitm =D. aku dak MSU