06 June 2009

Dibo the Gift Dragon katun berjahit cantik. i likee

dok melayan amin n maira pagi tadi aku join skali tengok cite ni.
kalau nak harap bukak sendri mmg takkan penah teringat la nak tengok. arapkan dak 2 org ni la aku slalu tengok cite ni.

penah tengok tak? sape ade adik kecik2 umo 3-5 taun mesti pernah la kot. mungkin tertengok atau ternampak kt tv adik tengh tengok. katun ni cantik. semua character die BERJAHIT.


cube tengok, semua kene jahit kan? cantik..

bile ade adik kecik baru lah aku kenal katun kot. semua lah aku tengok dok melayan adik. kalau kire cd/dvd kt uma ni lagi banyak katun kot dr cite bese. mase kecik dulu aku tak berape minat tengok katun. barney, thomas n fren, toy story aku tengok la. lain tak ingat sbb tak tgk kott. cam dragon ball la..sailor moon, ape2 je la lagi. ramai kate aku tak normal sbb kecik2 tak tgk katun. ngeh dah tak minat nak wat camne.

ok habis cite katun.

mak cakap letak halia kat tapak kaki leh buang toksin dari badan. nanti halia tu jadi kale hitam esok pagi. so aku tengh try ni. before tido tadi mak bungkus kan kaki dengan halia. tapak je la. kite tengok ape rupe die sok pagi. heh.

malam ni tanak tido nak bace novel. babai. gudnite eberibadih


#baki: sangat bersyukur aku nekad je balik uma tanak join gi respiratory center yang tetibe cancel terus tuh. kolej memang cam haram.

1 comment:

lizabaik said...

suke gile katun ni
slalu bayangkan ade katun mcm ni skali tetibe btl2 ade org yg buat katun berjahit cmni sgt2 comel...dh lame x tgk...