26 March 2009

sharing is caring

aku selalu malas nak tengok video yang orang2 letak kat blog diaorang. sebab kadang2 sikit punye la lembab nak streaming tu. kadang2 laju. kadang2 langsung tak keluar. ok takyah nak putar belit belok sane belok sini memang tak minat ialah sebab utama. ngeh.

tapi aku gi letak gak arini. ngee =D

lagu black roses red alana grace nyanyi. video takde kaitan dengan lagu. tapi oleh sebab itu adelah emmet and rosalie aku amatlah menyukai dan menjadi pilihan hati. kenape tak emmet yang jadi watak utama twilight instead of robert pattison? ok badan die tak sesuai dengan description untuk layak jadi edward. tapi kan emmet tetap character pilihan aku dalam twilight. =) oh tak lupe alice juge! lembut gemalainye la hai minah makcik alice tu. tengok die jalan atas pokok nak jumpe bella dalam scene first time bella pegi rumah vampire yang gile elegan putih sangat widely open takde katil tu.

aiyyak jadi topik mempromote twilight lak. kepada yang belum tengok dan bace. adalah disyorkan anda membaca keempat2 buku dulu baru tengok cite tu. ok at least bace buku pertama dulu. dijamin puas hati dan sangat teruja. bess woo (gaya bahasa iklan). ciss laa~ aku memang da tak bole nak tulis cam normal. ayat skema nak mati. ughh.

dah dah. meh la tengok.

kate justin timberlake 'what goes around come back around. mungkin takde orang yang tengok video aku upload juge jadinye. hmm.




motif adelah nak suruh dengar lagu ni tengok video itu sampingan walaupun berniat juge

5 comments:

Anonymous said...

mmg xdpt nk bukak pun video tuh.. syafiza ek? aku ske name syafiza walaupun bukan name betul aku... hahaha

pensukebulan said...

makanya sapekah anda? jika jawab jika berminat sahaja. =D

A Z R E E N said...
This comment has been removed by the author.
A Z R E E N said...

twilight sngt best.touching juga.and sngat suka edward ok.

pensukebulan said...

haha. suke edward gak. tapi lagi suke emmet =D