03 April 2009

pfsarasin!

PFSARASIN. apsal malang sangat arini. aihhhh. banyak tul kejadian. paling betul2 geram bengang baran extreme tahap gaban bedoh ialah apsal cite aku tengok da tokleh tengok kt utube! arini la ko nak claim copyright la apekebenda lagi tah memang cam hampeh la memang pfsarasin! mysoju stream lembap sangkut2 tekedu2 cam kucing batuk. campo dengan tenet lembap cam siput babi. ughhh! geramnye weyyyhhh.

AKU DA ABIS FINAL EXAM BM DAN JUGAK KUIZ MALAYISAN STUDIES ARINI BARU KAU NAK BUAT HAL KENAPAKAH. apsal tak dari semalam time aku patut stduy ko buat hal. knape knape knape weyyy. ciss la. pfsarasin!

5 comments:

zanazianaz said...

Uh uh bengang sungguh ni..saba saba..
pstt..pstt..pfsarasin tu ape? cakap slow slow nanti orang dengar.ngeh

FA said...

ahah..
die nak soh ko setadi MD2 before hand..
wakakaka~
sabar2..nanti kite g tgk sunrise nak?

pensukebulan said...

huhu frust amat! semangat aku blk uma nk tgk. skali da kene delete sume video2 tuh. anda boleh bayangkan perasaan exited gile yg tak tertunai? mmg cam agak kes***an laa~

haha aku substitute ngn gossipgirl akhirnye.

pensukebulan said...

sunrise?????? nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! =D =D =D

pensukebulan said...

oit cett MD2 ko da igt. lupekan sekejap kelas plzz.