01 February 2014

Aku semakin nampak Kepentingan untuk kawin. Kalau dulu tak berapa nak kisah makin ramai kawan yang kawin, aku rasa sekarang aku dah mule kisah. 
Satu, rase lost. Bukan sebarang punye rasa. Sebelum ni pernah rasa bile liza kawin. Lepastu hairul. Tapi tak seteruk ayin kawin kali ni. Sebab ayin paling senang sekali, yang aku tak payah nak msg tunggu die reply, tak payah call, tak payah keluar rumah nak jumpe, cume perlu keluar bilik dan duduk depan die dan nangis dan membebel dan mengamok. Sumpah rasa seseorang yang penting dalam hidup yang tempat aku bergantung bile ade masalah hilang dalam sekelip mata. Pufff! Hilang! Huwaaa. 
Mungkin pada mereka yang dah kawin ni mereka tak berubah. Memang pun. Semua ok je lagi contact je lagi. Tapi pada aku, diorang bukan sorang lagi. Husband dah jadi sebahagian diri mereka. So i dont feel my secret is secured anymore because i feel they have the tendencies to tell their other half atas alasan takpe kot bukan orang lain and i know my husband wont tell anyone. 
So the issue here is trust. Aku hilang kepercayaan. 😭

Jadi aku rasa patut cari jodoh dan kawin cepat supaya aku tak hilang kawan atas sebab masalah kepercayaan aku sendiri. Sebab aku dah ade my other half untuk membebel kepada. Hehe. 

Oh yes i miss you guys terribly 😩

3 comments:

Ikster said...

Repot Buddy ko tak ingat kat die :p

Jangan cepat sangat kawin aku dulu mimpi kite kawin same2 siap share 1 bilik pengantin siap tarik masuk tilam spare lagi dengan lagi sepasang aku tak tau sape diorang :|

Tak pun ko kawin senyap2 jangan bagitau aku :p

Anonymous said...

Hahah ikster ko plak bile nk kawen ni -anon efi-

Ikster said...

Hi anon efi rindu sungguh kat aku :p

Aku tunggu Sya dulu penah mimpi kitorang kawen sama2 siap share bilik penagntin lagi main tarik extra tilam amsuk bilik tu pasal aku rasa ade lagi 1 kapel kawen dengan kitorang aku tak ingat sape :p

Tapi kalau betul mimpi aku xmo kawen la tak berkenan dengan laki tu eventho aku tak ingat sape :p