13 August 2013

Terharu sangat rasa nak menangis tiap kali mengenang kejadian malam semalam. Duduk tecongok kat changi airport semalam dapat wifi free aku pun saje la mengacau minions dua ekoq ni. Borak borak adelah mention lagi satu jam baru boarding. Takat tu je cite.
Oleh sebab flight aku sampai bangalore kul 12 malam aku plan nak dok melepak konon nak study kat situ sampai hari terang baru gerak balik sebab hati ni tak yakin nak naik taxi sensorang tengah malam.
Maka berlengah lah aku ni. Tah kenape tergerak lah jugak hati nak tukar simkad mase dalam flight padahal dah plan malas bak on fon pun ingat nak buat semua bole dah dok melepak kat bawah tu. tapi buat jugak. Dan dan masuk banyak pulak sms and missed call. Dua makhluk ini plus roy si husband cikenit tengah tunggu ak dah rupenye. Ya Allah sedih sangat rase. Terharu Sangat weh. Dari kul 11 diorang tunggu sebab taktau aku sampai pukul berape. Dah lah roy tengah posting obg sekarang sanggup die ikut budak duorang ni. Huk. Terime kasih tuhan hantarkan aku kawan baik macam ni. T_T
Apelagi kelamkabut aku keluar flight. Cop passport bagai. Nak berlari rase. Nasib baik aku on fon. Kalau tak lagi lame lah diorang dok menunggu sebab aku memang kasi je semua org keluar dulu. Haha memang berlengah lah.
Terharu kan. Sayang korang dunia akhirat weh.


No comments: