05 May 2013

dah habis ke semua orang malaysia mengundi? family aku macam belum balik je lagi. sebab pegi lambat. mesti konon taknak ramai orang sangat sekali semua pengundi pun fikir gitu kan. haha.

wey cuak dowh. bedebor ni haa kat sini. tokleh focus i nak buat tutorial and seminar tau. kehkeh drama lebih.

Allah lagi tahu ape baik terbaik untuk malaysia. terima keputusan dengan hati terbuka okay. walau lain fahaman politik, handle lah hubungan sesame manusia secara professional okay. habis pilihanraya kang kawan tu jugak kau nak mintak tolong nanti. extreme betul lah dua-dua pihak. baik pembangkang baik kerajaan. scary betul korang ni berperang.

siap mimpi orang berkempen lagi aku ni malam tadi. bebudak remaja bawak bendera BERJASA keliling kampung. padahal kampung aku mane ade wakil BERJASA. haha tak pasal betul la. 

usaha dah, doa dan tawakal lah lepas ni. 

ok lah aku takde usaha, tak pegi mengundi pun. berdosa. wuwuwu. kate naqibah aku semalam 'kite patut rase takut nak pilihanraya ni lebih dari takut nak masuk exam, sebab ini untuk kepentingan semua orang, negara. ini melibatkan kelompok yang besar. exam tu untuk diri sendiri'

pergh sentap gile. selfish sungguh rase diri ni.


No comments: